کالکشن‌، راهی برای شهرت و برندسازی در پوشاک

کالکشن‌، راهی برای شهرت و برندسازی در پوشاک

از کالکشن‌سازی تا برندینگ

بوریا در این مقاله یکی از رازهای شهرت و محبوبیت در صنعت پوشاک را به شما می‌گوید، رازی به نام کالکشن. اینجا قصد داریم از کالکشن، انواع آن و مزایایی که داشتن کالکشن در صنعت پوشاک برای شما دارد، صحبت کنیم. داشتن کالکشن لباس و برندسازی ارتباط نزدیکی به هم دارند و بسیاری از سایت‌های معروف بین‌المللی دوره‌هایی برای کالکشن‌سازی و برندینگ برگزار می‌کنند. بوریا هم برای شما یک دورۀ کاربردی کالکشن‌سازی طراحی کرده‌ است. اگر می‌خواهید بدانید چطور برندتان را در صنعت پوشاک معرفی کنید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کالکشن سازی

  کالکشن‌سازی راهی برای برندینگ و شهرت در صنعت پوشاک

کالکشن چیست و چه کمکی به درآمدزایی و برندسازی می‌کند؟

کالکشن یعنی مجموعه‌ای از لباس‌های هماهنگ و متناسب با شرایط یا موقعیت خاص. این موقعیت‌ خاص می‌تواند یک فصل، یک مناسبت یا بازار ویژه باشد. کالکشن‌، اعتبار و شهرتِ شما را در زمینه‌ای که فعالیت دارید، بیشتر می‌کند.

ورساچه

                                   برندهای جهانی از کالکشن برای افزایش شهرت استفاده می‌کنند

حتما شما هم نام برندهایی مثل Versace، Valentino و یا Prada را شنیده‌اید. تمامی این برندها در صنعت پوشاک کالکشن‌های متنوعی دارند. از آنجایی که صنعت مد و فشن خیلی به زمان بستگی دارد، صنعت پوشاک هم همواره در حال طراحی کالکشن‌های به‌روز است. پس بهتر است شما هم چنین مهارتی را یاد بگیرید و از آن در جهت درآمدزایی و کسب اعتبار استفاده کنید. وقتی شما به عنوان طراح لباس یک کالکشن می‌سازید، خلاقیت و سبکِ منحصربه‌فرد خودتان را به نمایش می‌گذارید. کالکشن‌سازی فرصتی برای کسب شهرت، محبوبیت و فروش بیشتر است.

 

انواع کالکشن در صنعت پوشاک‌

کالکشن‌ها معمولا به دو گروه کلی هنری و تجاری تقسیم می‌شوند. هدف کالکشن هنری بیشتر نمایش‌دادن سبکِ خاص و هنریِ طراح است. کالکشن هنری اغلب برای تولید لباس‌های فانتزی استفاده می‌شود. این لباس‌ها ممکن است برای عموم قابل استفاده نباشد. کالکشن‌های تجاری با اهداف و سلیقۀ بازار پیش می‌روند. فروش و استفادۀ این نوع تولیدات برای عموم مردم است. ویژگی مشترک هر دو نوع کالکشن به‌کار‌گیری خلاقیت، ایده‌پردازی و آشنایی به روندهای مد و فشن است.

 

کالکشن‌بندی

مزایای داشتن کالکشن

شاید بپرسید چرا باید کالکشن داشت؟ ما تنها چند مورد از مزایای داشتن کالکشن را به شما خواهیم گفت:

  • برندسازی شخصی
  • فروش و درآمد بیشتر
  • ماندگار ماندن در مواجهه با تغییر سلیقه و مُد
  • همکاری با برند‌های معتبر ایرانی و خارجی

 

اگر مدتی‌ است در صنعت پوشاک فعالیت می‌کنید، داشتن کالکشن‌ جایگاه شما را میان رقبای‌تان بالا می‌برد. اگر قصد دارید وارد این صنعت شوید، داشتن کالکشن جایگاه شما را میان برندهای قدیمی‌تر مشخص می‌کند. در هر دو صورت، دورۀ کالکشن‌سازی بوریا، برای شما مناسب است.

مزایای کالکشن‌بندی
چرا لازم است در دورۀ آموزش کالکشن‌سازی شرکت کنید؟

فرض کنیم شما در دو مهارت الگوسازی و طراحی لباس توانمند هستید. حتی ممکن است شما یک تولیدی لباس داشته باشید و یا به فکر راه‌اندازی یک تولیدی لباس هستید. سوال اینجاست چه کسی این را می‌داند؟ احتمالا فقط آنهایی که شما را می‌شناسند یا با شما کار می‌کنند. تعداد افرادی که شما را می‌شناسند و در مجموعۀ شما سفارش ثبت می‌کنند بسیار کمتر از وقتی است که کالکشن دارید. چون با داشتن کالکشنی که بر اساس آموزش‌های حرفه‌ای و استاندارد طراحی شده باشد، برندتان در معرض دیدِ عموم قرار خواهید گرفت. شما با داشتن کالکشن می‌توانید برندتان را در رویدادها و مراسم مختلف به دیگران معرفی کنید. همانطور که می‌دانید هرقدر تعداد بیشتری شما را بشناسند، قدرت شما میان رقبا و بازار بیشتر خواهد شد.

دورۀ کالکشن‌سازی بوریا

ما در بوریا برای شما یک دورۀ کالکشن‌سازی تجاری تهیه کرده‌ایم. این دوره شامل ۱۵ جلسۀ ۳ ساعته است. در این دوره، شما در کنار گروهی از علاقمندان و هنرمندان صنعت پوشاک خواهید بود. مدرس این دوره با تسلط بر چیدمان خط تولید، فرایند صادرات و برندسازی در صنعت پوشاک شما را همراهی می‌کند. شما در دورۀ کالکشن‌سازی تجاریِ بوریا مهارت‌های لازم در انسجام طراحی‌ها برای تولید و راه‌اندازی برند شخصی را یاد می‌گیرید. همچنین حضور در یک مجموعۀ حرفه‌ای انگیزه و تلاش شما را برای ورود به بازار و کسب درآمد دوچندان می‌کند.

بعد از خواندن این مقاله احتمالا از خودتان بپرسید، چطور می‌توانم در این دوره شرکت کنم؟ جای هیچ نگرانی است. فقط کافیست فرم زیر را پر و ارسال کنید و یا با شماره‌تلفن‌های شرکت بوریا تماس بگیرید. کارشناسان ما هر آنچه لازم است بدانید را، در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

تماس با ما