دورۀ آموزشی نرم‌افزار طراحی فرش

دورۀ آموزشی نرم‌افزار طراحی فرش

 

در دورۀ آموزشی نرم‌افزار طراحی فرش چه می‌گذرد؟

در این مقاله قصد داریم دربارۀ دورۀ آموزشی نرم‌افزار طراحی فرش بوریا، اهمیت و درآمدسازی از طریق طراحی فرش با شما صحبت کنیم. به نظر شما چرا طراحی فرش می‌تواند یک منبع درآمد باثبات باشد؟ آیا هرگز به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا باید از نرم‌افزارهای طراحی فرش استفاده کرد؟ این مقاله به این سوالات و سوالات دیگری در این حوزه پاسخ می‌دهد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

  استفاده از فرش در دکوراسیون

چرا فرش؟

امروزه، گزینه‌های زیادی برای کف‌پوش محل زندگی وجود دارد. اما در میان تنوع انتخاب‌های موجود استفاده از فرش همچنان انتخابِ اول بسیاری از ماست. استفاده از فرش‌ها مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای استفاده از فرش می‌توان به موارد زیر اشاره ‌کرد:

  • جلوگیری از پراکندگی گردوخاک؛
  • کاهش سروصدای ناشی از راه‌رفتن؛
  • جلوگیری از پخش‌شدن صداهایی مثل زنگ تلفن، تلویزیون و…؛
  • بالابردن کیفیت هوای داخل خانه؛
  • عمر بیشتر فرش‌ها نسبت به دیگر کف‌پوش‌ها؛
  • زیباسازی و ایجاد حس صمیمانه؛
  • جلوگیری از صدمات شدیدِ ناشی از افتادن کودکان و سالمندان.

با داشتن چنین مزایایی استفاده از فرش، همیشه می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های موجود باشد.

 

کسب‌وکارهای مرتبط با فرش چطور است؟

تا زمانی که استفاده از فرش تقاضای بالایی داشته باشد، کسب‌وکارهای مرتبط با آن نیز بازار خوبی دارند. طراحیِ فرش یکی از مشاغل و هنرهای درآمدزاست. این تخصص متقاضیانی از سراسر جهان دارد. هنری ظریف و خلاقانه که به شکل صنعتی و شخصی قابل اجراست. وقتی صحبت از طراحی فرش می‌شود اغلب به هنرمندانی فکر می‌کنیم که به طور دستی و سنتی به این کار می‌پردازند. اما با ورود تکنولوژی از سال ۱۹۵۰ به بعد، این صنعت و هنر ظریف هم مدرن شد. امروزه بسیاری از طراحی‌های فرش توسط کامپیوتر انجام می‌شود. فناوری دیجیتال این امکان را فراهم می‌کند که طراحان با سرعت و تنوع بیشتری کار کنند.

 

طراحی مدرن فرش

 

نرم‌افزارهای طراحی فرش

گفتیم که طراحی فرش هم مثل بسیاری از هنرهای دیگر مدرن شده‌است. نرم‌افزارهای زیادی هستند که به کمک آنها می‌توان طرح‌های متنوع، جدید و خلاقانه‌ای رسم کرد. ما در بوریا، نرم‌افزار طراحی فرش بوریا را به شما معرفی می‌کنیم. این نرم‌افزار به کاربران ایرانی محدود نشده و کاربرانی از کشورها دیگر هم از آن استفاده می‌کنند. پس اگر شما هم به این هنر جهانی علاقه دارید، می‌توانید از طریق شرکت بوریا به نرم‌افزار طراحی فرش بوریا دسترسی داشته باشید. نرم‌افزار طراحی فرش بوریا، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به شمار‌ می‌رود و رابط‌کاربری انعطاف‌پذیر آن به کاربران سرعت بیشتری می‌بخشد. مثلا در نسخه‌های جدید نرم‌افزار بوریا به دلیل وجود تابع تغییر اندازۀ هوشمند، برای تغییر ابعاد فرش ویرایش کمتری نیاز است.

 

مزایای استفاده از نرم‌افزار طراحی فرش بوریا
  1. شبیه‌سازی فرش قبل از تولید؛
  2. سرعت بیشتر در انجام کار؛
  3. خلق طرح‌های متنوع‌تر؛
  4. قابلیت مشاهدۀ ترکیب رنگ در طرح کامل؛
  5. امکان ذخیره و نگهداری کردن طرح‌ها به مدت طولانی‌تر؛
  6. سرعت بیشتر در ایجاد تغییرات؛
  7. قابل دسترس بودن نرم‌افزارها برای همه؛
  8. یادگیری و آموزش سریع‌تر و راحت‌تر.

 

بوریا
دورۀ آموزشی نرم‌افزار طراحی فرش بوریا

با توضیحاتی که دادیم، حتما شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که یادگیری نرم‌افزار طراحی فرش بسیار سودمند است. دورۀ آموزش نرم‌افزار طراحی فرش برای همۀ کسانی که به هنر طراحی فرش علاقمندند، مفید و کاربردی است. برای شروع این دوره کافی است با مفاهیم اولیۀ طراحی فرش آشنایی داشته باشید. مدرس ما در این دوره علاوه بر دانشی که در این حوزه دارد، از تجارب آموزشی خود هم برای بالاتر بردن کیفیت دوره استفاده می‌کند. از جمله سرفصل‌های این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با ابزارهای نرم‌افزار طراحی فرش(ابزار قلم،آینه، سطل رنگ، واگره، گرادیانت، دورگیر، راپورت و…)؛
  • آشنایی با توابع و ماژول‌های تخصصی(وینتیج نقشه فرش، حاشیه‌ساز، شکل قلم، استخراج از پرسپکتیو، دکوراسیون فرش و ….)؛
  • چاپ نقشه فرش به صورت شطرنجی و کدگذاری، چاپ پالت رنگ؛
  • تبدیل فرمت ep به نقشه فرش؛
  • آشنایی با منوها و زیر مجموعه‌های آن‌ها نظیر:
    1. منوی رنگ‌ها(کاهش رنگ، ساخت پالت رنگ، جابه‌جایی رنگ‌های نقشه، کپی سریع پالت رنگ و فراخوانی آن بر روی نقشه‌ها)؛
    2. منوی تغییر سایز(تابع تغییر اندازه هوشمند برای تغییر سایز طرح با کمترین ادیت، کاهش سایز هوشمند، چرخش و آینه، تکرار راپورت‌ها و…)؛
    3. منوی تصویر ( استخراج طرح از پرسپکتیو، ایجاد پایل و لوپ ، اسپورت کردن نقشه و…)؛
    4. و دیگر منوهای فایل، خانه، انتخاب،فیلتر.
چرا دورۀ آموزشی در بوریا؟

ما در مقالات قبلی هم به چند مورد از دوره‌هایِ آموزشی بوریا اشاره کردیم. همانطور که می‌دانید، هدفِ مدرسۀ بوریا توانمندسازی، مهارت‌آموزی حرفه‌ای و کمک به هنرجویان برای ورود به بازار کار است. پس کیفیت دوره‌ها بسیار مهم است و از اولویت‌های اصلی در مدرسۀ بوریا به شمار می‌رود.

 

چطور ثبت‌نام کنیم؟

برای کسب اطلاع و ثبت‌نام در این دوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین با پر کردن فرم زیر و ارسال اطلاعات تماس خود، کارشناس ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

 

 

 

تماس با ما