چگونه در هر بار برش برای تولید پوشاک در نرم افزار جمینی پول پس انداز کنیم

چگونه در هر بار برش برای تولید پوشاک در نرم افزار جمینی پول پس انداز کنیم

چگونه در هر بار برش برای تولید پوشاک با نرم افزار جمینی  بوریا پول پس انداز کنیم:

گاهی از خود پرسیده اید ضایعات پارچه تولید شده توسط برش کار خود را چگونه کاهش دهید؟

آیا این بهترین میزان مصرف پارچه هست که می توان داشت؟ کدام عرض پارچه برای تولید شما مناسب تر است؟

یکی از مشتریان ما می گفت که توانسته پس از استفاده از نرم افزار طراحی الگو و چیدمان جمینی بوریا در هر برش نزدیک به یک رول پارچه ذخیره نماید و دور ریز پارچه را کاهش دهد. چگونه این اتفاق برای او رخ داده است؟

برای این کار کافی است ابتدا الگوهای خود را به داخل کامپیوتر (دیجیت) منتقل کنید و یا از ابتدا الگوی خود را داخل نرم افـزار طراحی و سایـزبندی نمایید. پس از ایجاد الگو در نرم افزار کافـی است با استـفاده از نـرم افزار چیدمان خودکار الگـو که بیش از صدها الگوریتم چیدمـان را در کسـری از زمان بررسی می کند بهتریـن چیدمـان الگو را انجام دهید. چیدمـان بهینه انجام شده می تواند با استفـاده از دستگاه پلاتـر بر روی پارچـه منتقل شود و توسط برش کار بریده شود. با استفاده از این روش اگر  فقط  یک درصد در راندمان شما بهبود حاصل شود که عددی قابـل دسترسی است می بینید در هر بار بـرش نزدیـک به یک رول در مـیزان مـصـرف پارچه شما صرفه جویی شده و شما می توانید در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.

آیا استفاده از نرم افزار جمینی مزایای دیگری دارد:

کاهش زمان انجام کار:

با استفاده از مجموعه نـرم افزار و سخت افـزار الگوی شرکت بوریا، فرایند برش ساده و سریع می گردد. بدین ترتیب که زمان رسم الگو توسط برش کار سنتی از چهار ساعت در روز به کمتر از یک ساعت کاهـش می یابد. دستـگاه پلاتـر به سرعت چیدمـان الگـوی انجام شده توسـط نـرم افزا را رسم کرده و فقط کافـی است برش کار چیدمـان رسم شده توسط دستـگاه پلاتـر را بر روی لایه های پهن شده پـارچه قرار دهد. و قیچی زن از روی خطوط کاغذ برشکاری را انجام دهد. پس کاری که حداقل یک نصفه روز زمان پرسنل شما را می گرفت هم اکنون در کمتر از یک ساعت انجام می گیرد.

کاهش خطای پرسنل:

شما هم حتما با خطای پرسنل برشکاری به دلایل مختلف مواجه شده اید. خطای ناشی از حجم بالای کار به خصوص در ایـام پیـک نظـیر عید نـوروز یا خطای ناشی از دغدغه های شخصـی فرد برشکار نظیر دعـوای خانوادگی. با سـپردن فـرآینـد به سیستم می توان از خطاهای افـراد تا حدود زیـادی جلوگـیری کرد. خطـای انسانی خود یکی از منابع ایجاد هزینه برای تولید است. که می تواند یک فرایند تولیـد را با نوسانات مختلف مواجه کند.

کاهش وابستگی به فرد:

وابستگی به فرد برشکار یکی از دغدغه های مهم مدیران کارخانجات و تولیدی های پوشاک است. گاهـی عدم حضور فرد به دلایل مختلف می تواند سبب توقف تولید و ضررهای جبران ناپذیری شود. ولی استفـاده از نرم افزار سبب می شود تولید به صورت عادی روند خود را طی کرده و توقفی در خود نبیند.

افزایش دقت و کیفیت الگو:

یکی از دغده های تولید کنندگان پوشاک تن خور لباس و کیفیت الگو هست. استفاده از الگو های استاندارد و مطابقت الگـو بیـش از تولیـد از مهمتـرین عواملـی است که می توانـد بر روی کیفـیت کـالای تولیـدی اثــر مستقیم خود را بگذارد. همچنین سایزبندی صحیح می تواند شما را با اهداف خود نزدیک نماید. با استفاده از نـرم افـزار نه تنها سهولت و راحتی در سایزبندی مقدور می باشد بلکه امـکان شبیه سازی دوخت جهت مشاهده هماهنگی میان قطـعات الگـو وجود دارد که می توانـد بسیار طراح را در ایجاد الگویی صحیح یاری نماید.

بانک الگوی کاغذی یا بانک الگوی کامپیوتری:

با استفاده از نرم افزار تمامی الگو های کاغذی موجود در کارخانه شما جمع شده و به داخل یک کامپیوتر منتقل می شود. بدین صورت هم در فضا صرفه جویی می شود. هم الگـو های با ارزش شما بر اثر مـرور زمان غیر قابل استفـاده نمی گـردند و هـم پیدا کردن الگوی مورد نظر به آسانی صورت می گـیرد. امـکان اتصال سایر فایل های مرتبط به الگو نظیر دستور دوخت، فرآیند تولیـد، مشخصات پارچـه مورد استـفاده و اطلاعات مشتریانی که از این الگـو استفاده کرده اند از جمله مزیـت های دیگری است که با استـفـاده از الگوی کامپیوتری برای شما ایجاد می شود.

گزارش گیری برای هر مدیری نیاز هست

آیا در روش سنتـی می توانیـد از پرسنـل برش کـار خود گزارشات مکتـوب و قابـل استنـاد و بـدون دخالـت و اعمال نظر خود برشکار دریافت کنید؟ و لی با استفاده از نرم افزار انواع گزارش های مختلف تولید و سوابق انجام کار را بدون دخالت فرد و در هر زمان خواهید داشت.

 

شرکت بوریا با بیش از صد ها نصب موفق محصول در سراسر ایران و با ارائه خدمات و پشتیبانی متفاوت آماده هست دغده های شما را در تولید به حداقل برساند. کافی است با ما تماس بگیرید.